De reisdag

29 januari 2016 - Mumbai (Bombay), India

Vrijdag 29-1
Vanochtend was het even druk. Kids naar school en snel nog alles verzamelen wat nog niet gepakt was. Natuurlijk was dat een en al hectiek aangezien ik altijd alles tot het laatst bewaar. Maargoed, daar red ik me dan ook altijd wel weer uit. Antoon was vooral gespannen maar kon zijn zenuwen aardig bedwingen.
9:15 zijn we opgehaald door pap en mam, beestjes nog een knuffel, ook daar alles voor gepakt, en gaan! Op station Hengelo komt Madelot nog net oprijd aan met de trein uit Zutphen om ons uit te zwaaien. Lotje is ziek dus brengt ons niet weg. Maakt niet uit, met de trein ben je er ook zo! 1x overstappen in Amersfoort en daarna naar Schiphol. Alles verloopt vlekkeloos. De tijd gaat lekker snel en voor we het weten lopen we al door de tunnel naar het vliegtuig. Wat een groot ding zeg! Een dubbeldekker met rijen van drie-vier-drie. Wij zitten op stoel 82A en B; bij het raam aan de achterkant van de vleugel. In alle hoofdsteunen zitten computertjes met meer dan 350 films, spelletjes, internetfuncties en een drie camera's buiten het toestel om het uitzicht te zien; super-de-luxe! Het lijkt te werken want daar waar Antoon zichzelf voor de vlucht nog een 3 gaf zit hij nu op 8 in de zelf verzonnen stress-schaal. Alleen turbulentie zorgt af en toe voor een stressmomentje.
Ik ben benieuwd naar wat ons lichaam doet met het tijdsverschil. Wanneer het in ons systeem middernacht is zullen we in de ochtend aankomen in Mumbai, lijkt mij een gek moment, we zullen het meemaken.

1. Brigitte:
    30 januari 2016
    Heel veel plezier met z'n tweeën. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
  2. Renee:
    30 januari 2016
    Veel plezier met z'n tweeën! Geniet er van en ik ben benieuwd naar het volgende verslag!
  3. Mariska:
    Heel veel plezier samen!
  4. Carolien ( nog een buuf):
    30 januari 2016
    Heel veel plezier op jullie reis. Geniet er van,ik blijf jullie volgen..
  5. Lieke (collega):
    30 januari 2016
    Superveel plezier en geniet van alles wat jullie zien en meemaken! En pas goed op elkaar. ;)
  6. Marit:
    Geniet ervan! Veel plezier gewenst
  7. Maureen (collega):
    30 januari 2016
    Heel veel plezier samen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en belevenissen!
  8. Will:
    30 januari 2016
    Die reis is goed gegaan en een goed begin is het halve werk