Aftellen in de sneeuw

20 januari 2016 - Hengelo, Nederland

Het plannen van een route is makkelijker gezegd dat gedaan. Met het plannen van de route moet je niet alleen vanuit allerlei plekken informatie opzoeken om de mooiste plekjes te ontdekken maar daarbij ook rekening houden met je vervoer. Dat laatste is heel lastig inschatten omdat we geen eigen vervoer zullen hebben en vanuit Nederland moeilijk kunnen ontdekken tussen welke stukken de treinen rijden en waar we bijvoorbeeld betrouwbare chauffeurs kunnen vinden. De lastig te begrijpen site's van de Indiase overheid maken de zoektocht niet makkelijker. Als het nu al lastig is zal het eenmaal daar helemaal wel zoeken zijn in de drukte en de vreemde cultuur. een mooi avontuur dus..

Toch hebben we al aardig wat bedacht. We weten de route waar we langs willen en houden er rekening mee dat we op sommige stukken wat af zullen wijken. Vandaag gaan we een boomhut reserveren. http://www.duneecogroup.com/our-hotels/elephant-valley/accommodations/tree-house​     Dit betekend dat we in ieder geval op 18 febr in Kodaikanal moeten zijn. Deze boeking geeft wat zekerheid over de reis maar ook twijfels over of we daar wel op tijd aankomen. De boomhut is boven een olifanten migratie route gebouwd. We hopen natuurlijk dat wij in dat gebied ook olifanten zullen zien. In ieder geval kunnen we daar te paard met een gids het oerwoud in. Een te gek idee waardoor we zeker de gok willen wagen deze plek vast te leggen in onze route!

Met alle mooi plekken die we willen bezoeken hebben we nu wel enorm veel zin om te gaan! Aftellen in de sneeuw dus.

1. Will:
    25 januari 2016
    Spannend hoor zo'n reis. We wensen jullie heel veel plezier en veel avontuur en uiteindelijk een heelhuidse terugkomst. Bon voyage.